Wednesday 21 November 2012

Teruja!!


Satu malam nie, aku telah mencapai tahap kebosanan yang melampau, disebabkan tak taw nak buat apa, aku pun buka la email dengan tujuan untuk kasi clean semua email yang telah berlonggokan. Tengah-tengah dok pilih email mana yang nak simpan & untuk dipadamkan, ternampk satu email yang sungguh suspen.  Email dari satu pertandingan fotografi "Maybank Photography Awards"....memang aku ader join satu pertandingan nie & nie pertandingan pertama yang aku join,,,tapi suka-suka jer la sebab aku pun taw kemampuan aku yang newbee nie.  apa lagi aku pun bukak la email yang buat aku suspen tadi...jeng jeng jeng...rupa-rupanya!!!............






HAHAHAHHAHA...die soh aku mai tengak finalists petandingan nie rupanya...hahahhaha....Tapi semua nie hanya suka-suka dan kalau ader rezeki, insyaallah aku akan join lagi mana-mana pertandingan =)

2 comments: