Tuesday 4 September 2012

Intro....(potrait 1)

aku boleh dikatakan seorang yang baru dalam dunia fotografi nie, bermula pada akhir tahun 2011.  semuanya sekadar mengisi masa lapang dan meneruskan minat ak dalam seni nie. berbekalkan duit gaji bekerja sebagai seorang guru ganti semasa cuti semester dan duit dari sumber-sumber lain (sumber yang halal..hehehe), akhirnya ak berjaya beli sebuah DSLR ...bergurukan youtube, blog, buku/majalah dan hasil gambar-gambar dari mereka yang ak lihat sebagai saorang yg profesional, ak cuba menghasilkan satu gambar yang pada pandangan aku cukop untuk memuaskan hati aku...antara gambar yang aku cukup suka untuk diedit adalah gambar potrait, terutamanya warga tua...dibawah nie antara gambar-gambr yang tlh aku hasilkan (try & error)













gambaq-gambaq nie ak buat hanya untuk mengisi masa lapang dan sebagai hobi shj.  banyak lagi yang aku kne blajaq.  stakat nie aku cme mampu try & error ja.
sekian =)

4 comments:

  1. mana dtg bumble bee kamal..
    woit..cantik gambar..
    xtry masuk dlm google...??

    ReplyDelete
    Replies
    1. hang punya bumble la..hahahha...ada..bru buat gak..hang try link nie : http://500px.com/mal_3689

      Delete