Wednesday 20 March 2013

Hutan Lipur Kuala Woh

aku bkn orang yang banyak masa nak pg saja-saja ke suatu tempat semata-mata untuk shoot gambo, kalau ada pun mungkin beberapa kali ja tue pown tempat semua berhampiran dgn atas sebab ajakan...jadi bila ada peluang untuk aku pg ketempat-tempat tertentu atas sebab-sebab penting, aku akan ambil peluang nie untuk tangkap gambo.  baru-baru nie aku diberi kesempatan untuk hadir bersama-sama murid-murid skolah tempat aku mengajar ke satu kem kepimpinan di Kuala Woh..seperti yang sedia maklum, Hutan Lipur Kuala Woh nie antara detinasi percutian bagi mereka yang mahukan ketenangan sebab tempat nie terletak dikawasan yang agak pedalaman & dikelilingi hutan. Selain itu juga Kuala Woh nie terkenal dengan sumber mata air panas..aku sempat ambil sedikit masa untuk lakukan hobi aku, nie antara hasil-hasilnya =)













No comments:

Post a Comment