Saturday 27 October 2012

majlis Perkahwinan (outdoor)

Mengambil gambar perkahwinan bukanlah sesuatu yang mudah.  Kalau dulu aku tgk org shoot gambo perkahwinan nampak mudah. apa yang aku pikir dlu "Apa susah!! pengantin datang shoot je lah pengantin tue bwat ape, die tgh bersanding ka, die tgh makan ka, shoot ja!".   Pada suatu hari aku telah diberi tugas untuk shoot gambar perkahwinan abang aku, dan pada hari tue aku dapat pengalaman yang sangat bermakna.  susah siot nak shoot gambaq orang kawin!.  Nak cari angle yang cantik, kene cari ruang dalam keramaian orang yang membuatkan aku jadi tension.  Bila tak berjaya shoot moment yang penting, mula la rasa nak down, pikirkan hasil untuk hari penting abang aku!  penat tue, boleh tahan la jgk.  macam-macam pengalaman baru aku dapat untuk kali pertama shoot gambar orang kawin nie. nie baru satu masjlis..hahahahah....aku lampirkan antara hasil dari aku sempena perkahwinan abang aku =)










2 comments: